Subscribe
Butik Kebaya Nyonya KL
Call Us : 03-89596970

Archive for the butik kebaya Category

Mengapa Harga Kebaya Nyonya Berbeza?

Jangan curi gambar ye. Tidak dibenarkan untuk menggunakan gambar ini tanpa kebenaran.

Ramai yang bertanya dengan kami kena harga baju kebaya di butik kami berbeza walaupun saiz yang sama. Ya, harga kebaya kami memang berbeza. Mengapa harga kebaya nyonya berbeza? Ok, boleh baca penerangan kami dalam entry ni ye. Terdapat 10 pilihan saiz untuk baju kebaya nyonya di butik […]

Read more

Kelangsungan Hidup Butik Pakaian (Survival)

butik_izzkebaya

Hari ini banyak betul butik yang ditutup. Mana-mana butik yang ada banyak cawangan pun banyak yang dah menutup cawangan. Situasi yang membimbangkan. Ekonomi negara pada hari ini nampaknya bertambah teruk. Nilai matawang Malaysia pun terus merudum. Kalau dua tahun sebelum ini, butik pakaian terutamanya butik vendor dibuka […]

Read more

Warisan Fesyen Kebaya

kanak-kanak-berkebaya

Kalau tengok filem lama-lama terutamanya arahan Allahyarham Tan Sri P. Ramlee, kaum wanita semua pun berkebaya kan?Macam-macam jenis kebaya. Kalau tengok cerita Madu Tiga, semua persalinan pelakon wanita pakai kebaya je. Bila zaman dah makin maju, pelbagai fesyen luar terutamanya fesyen barat diperkenalkan, kebaya semakin dilupakan. Sebenarnya […]

Read more

Butik Kebaya di Lembah Klang dan Butik Kebaya Online

deretan_baju_kebaya_nyonya

Baju kebaya memang cantik bila digayakan dan fesyen yang tak pernah lapuk di telan zaman. Sejak dari zaman filem Seniman P. Ramli lagi kita boleh tengok pelakon-pelakon wanita menggayakan baju kebaya. Jika anda sedang mencari baju kebaya untuk digayakan bagi menghadiri sesuatu majlis atau mencari kebaya sebagai […]

Read more

Butik Kebaya Nyonya di Seri Manjung, Perak

butik_kebaya_seri_manjung

Bagi yang tinggal di Perak terutamanya yang berhampiran dengan Seri Manjung, anda boleh dapatkan baju kebaya nyonya di butik kami yang terletak di Manjung Point 3. Terdapat pelbagai pilihan warna, corak, motif dan saiz. Di sini juga anda boleh padankan baju kebaya pilihan anda dengan kain batik […]

Read more
Page 3 of 3123

Latest Posts

Like Us to Help Us Grow!

IZZLEGACY BOUTIQUE
(Contact Details)
28-1, Block A, Jalan Atmosphere 3
The Atmosphere, Pusat Bandar Putra Permai
43300 Seri Kembangan, Selangor
Phone: 03-89596970
H/P: 012-6907705 / 012-3199026
Online Store: http://www.izzlegacy.biz
Email: sales@izzlegacy.biz
Instagram : @izzlegacy_boutique / @izzkebaya

Admin Login